Saturday, November 29, 2014

Nydelig dag på sjøen–lite fisk

Fredagen opprant med nydelig vær og jeg var i båthavna før 9, sjekka olje og vannfilter før jeg kasta loss og steama utover mot grunnene utenfor Skorpen.  Gikk ikke lenge etter at jeg kom før det slo på en fin pale på halvannet kilo.  Men etter det var det slutt, 2 timer lå jeg der.

Så jeg satte kursen mot Husnesgrunna for en times fiske der, hadde planlagt å hjelpe mor med å få ut juelbelysningen også.  Tusla igjennom Herøysund på veien

En times tid p Husnesgrunna ga ikke noe resultat

Skimter såvidt kirka i bakgrunnen her, nydelig lys ute nå om vinteren

image

image

Og nå er jeg endelig fortøyd på min egen båtplass.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like