Saturday, November 1, 2014

Halloween

I går var det den store skremmedagen, som vetlo kalte det.  Hun hadde gått i dagevis og venta på dette her.  Så når vennene kom tidlig på kvelden, var det sminking og påkledning og så ut og skremme

image

image

De kom løpende inn med jevne mellomrom for å fortelle hvor mye godteri de hadde fått-

Jeg må innrømme at jeg har ingenting til overs for denne tradisjonen, innført fra over there kun for å tjene penger på barna.  Men jeg må følge med i tiden, barna kan jo bli utestengt fra venneflokken hvis de ikke er med på sånt i dag.  Vetlo koste seg i flere timer ute med vennene sine selv om det regna og var et skikkelig drittvær

Etterpå var det å kose seg i sofaen med tegnefilm og godteri,

Jeg har slått fra meg turen over fjellet for å sjekke den båten, det dukker opp flere håper jeg.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like