Saturday, November 22, 2014

Ny benk styrbord side

Nydelig vær i dag, skulle ha vaert ute og fiska.  Men bestemte meg for å fikse benken på styrbord side, som gikk ad dundas første dagen.  Jedg var jo klar over at mye av treverket ute var slitt, så jeg hadde dette i beregningen.  Ned og kjøpte vannfast kryssfiner, eller som jeg er vant med å kalle det, marine plywood.  Men da forsto de ingenting – hehe

Hjem og frem med nikkedokka, risse opp omrisset basert på den gamle plata, monterte på 3 stubber med 2 toms 4 til bein, istedenfor det spinkle greiene som sto på den gamle plata, og voila, ny benk bak.  Passa som et skudd, bare å hive puta på igjen.

image

Tar neste plate til våren nå jeg skal pusse opp resten av treverket ute.  Skal bli bra til slutt dette.  Søndag er det mor til middag på pinnekjøtt, så blir ikke tid til noe fisking da heller tror jeg.

vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like