Tuesday, November 11, 2014

Ny båt

Endelig fikk jeg beskjed om ny båt, har gått lenge hjemme og stura no.  Det var nesten sånn at jeg begynte å lure på om de hadde glemt meg.  Men et stort aber var det, tredje jula på rad blir tilbrakt ute.  Konemoren var ikke så blid, men i disse nedgangstider får man vel bare være glad man har jobb.

Jeg skal ut på Ocean Odyssey 9. December

Skal bli kjekt å komme på en skikkelig båt igjen, får bare håpe at jeg blir fast der nå slik at det går an å få planlagt noe for neste år.  I år har det vært helt håløst.  Så nå er intervju avtalt på US Embassy i Oslo 19 November.

Men det er også blitt ny båt privat, det ble den Hasla 26 som jeg var å så på.  Hentes til helga. Treverket ute var litt slitt, men det ordner seg etter noen strøk med olje til sommeren.  Flunka ny motor, varmer og diverse så bør man være fornøyd anyway.  Broderen og jeg skal kjøre den nedover til helga

image

Så har vært travelt de siste dagene, og lite bloggskriving, og heller ikke hatt tid til noen fisketurer.

vi blogges

Sailor job graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like