Wednesday, November 12, 2014

2 på land

Fikk endelig tid til en liten tur å fiske igjen i går.  En tur bort til Søral utfyllinga (Eller det heter vel egentlig Hydro Husnes nå) en god halvannen time.  Det ble 2 på lang og ein som for, til gjengjeld tror jeg den var ganske så stor.  Den smalt til og dro snøret av før jeg fikk justert ned bremsa.  Trolig var det nok en lyr, da det finst en del stor lyr i fjorden.

image

Fisken ble filetert på direkten og salta, det går til seilaks.  Som jeg lager selv, og er kjempegod.

Det var skipstrafikk også, denne skuta kom inn igår.

image

I dag bærer det til Bergen, kart plotter står på innkjøpslisten, jeg vil ha minst 5 tommer og med autorouting.  Hva er autorouting spør du, følg bloggen i morgen og jeg skal gi deg videre innføring

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like