Wednesday, November 26, 2014

Båtplass er kjøpt

No har eg nettopp vært oppe og signert kontrakten for båtplassen.  FLytter den på plass i morgen.  Så nå er jeg medlem av Båtlaget i Norges fineste småbåthavn.

Ellers hadde jeg meg en fin tur utpå i går. Blåste laber til frisk bris når jeg gikk ut men klarna opp med gløtt av sol og blikkstille senere på dagen.Ca 5-6 grader er ikke å forakte i November.  Var ute til Nordre Hillegrunna og prøvde en times tid og vel så det, kun en pale der.  Tusla opp til Nyleite og prøvde et par rek der også, ingenting der heller

Da tusla jeg innom Tveitøyene en times tid.  4 fine paler ble med opp i båten før jeg satte kursen hjemover.  Det var blikkstille ute nå, så jeg stoppa en liten halvtime på Husnes grunna også, der rak det på enda en fin pale og en fin lyr.  All fisken ble gitt vekk til bekjente, største problemet nå er å få avkastning på all fisken, jeg har flere porsjoner med fiskekaker og diverse i fryseboksen allerede.

Hågarnsnes i kvelds sola, nydelig utpå.

Dagens fangst

Vi blogges

animated-fishing-image-0007

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like