Friday, November 28, 2014

4 oppheng bundet

Torsdagen var det begravelse for mor til en av våres venner, så det var oppdressing med blådress og sort kjole for konemoren, og tur til Uskedal kirke.  Det var en verdig minnestund med tale og gravferd.  Tung tid for familien er det nå.

Ettermiddagen ble dermed brukt til å bind noen oppheng for neste fisketur.  Jeg kjøpte 0.70 snøre på Europris for en tid tilbake, og 10 makker med røde og hvite hos Baardsen på kaia sist vi var i Haugesund.  Siste opphenget ble bundet med 2 jigger i forskjellige farger.

Fredag drar jeg ut for å fiske igjen, har en ny plass jeg vil prøve.  Ikke over fjorden denne gangen.  Rapport følger i morgen.

Ellers legger jeg meg på plass i båthavna på min riktige plass også på fredag, den tidligere okkupanten er nu flyttet

vi blogges

Dropper Loop Knot

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like