Friday, November 21, 2014

Nesten som i gamle dager, jo

Kl 1045 gikk jeg ut i dag for å fiske.  Det bar over til ei grunne sør av Nyleite på 90m. Jeg lå og drev frem og tilbake i et par timer uten et eneste napp.

imageimage

Til slutt ga jeg opp, men fant ut at jeg skulle dra innom Tveitøy grunna før jeg satte kursen hjemover, og smakk.  Det gikk ikke mange minuttene før den satt. 2-3 stykker samtidig nesten som i gamle dager.  25 paler tok jeg opp på drøye 2 timer før jeg satte kursen hjemover. Halve stampen ble fylt, flere av venninnene til konemoren ville ha fisk, så alt er kommet til nytte.

image

Tror nesten jeg må ha en tur bortom der i morgen også Smilefjes

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like