Saturday, November 9, 2013

The Last Israelis – Noah Beck

Ubaat boeker liker jeg, denne fant jeg paa Amazon paa til til 4.76 US$ (under 30kr).  Saa om ikke til loppemarkedspris, saa i alle fall billigere enn norsk tilbudspris paa pocket boeker.  Amazon er en kilde til uendelig mye bra lesestoff til en billig penge.

 

Hva skjer den dagen Iran faar atomvaapen.  Det er det denne thrilleren tar opp, en av Israel’s ubaater blir sendt til havs for aa vaere et avskrekkings middel ovenfor Iran.  Thrilleren tar ogsaa opp de moralske dilemmaene et ubaat mannskap kan staa overnfor

In this gripping doomsday thriller "ripped from the headlines," Iran has threatened to destroy Israel while developing the nuclear capability to do so.
Struck by a medical emergency, Israel’s Prime Minister falls unconscious just as military action is needed to stop Iran’s nukes.
History is now up to 35 Israelis aboard the Dolphin – a powerful submarine armed with nuclear-tipped ballistic missiles.

Min mening:

Saa absolutt brukandes, brukbar spenning og ogsaa en innsikt i hvor mange nasjonaliteter som tjenestegjoer i de israelske styrkene.  Joedene er truet fra mange hold.  Historien er absolutt brukbar og jeg likte boka, men den kommer ikke helt til topps.  Jeg gir den en 4 paar terningen.

Terning 4

 

http://blogs.timesofisrael.com/author/noah-beck/

Noah Beck fant jeg ikke flere boeker av, men han har en egen blogg om Israel og har skrevet historier i aarevis.  Haaper han tar pennen fatt igjen og skriver flere boeker, det var brukbar underholdning.

 

Me bloggast

man reading a book turning pages and looking back and forth

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like