Friday, November 20, 2015

Full fathom five – Bart Davis

Saa er det til med ubaat thriller igjen, en av mine favorittgenrer, fikk sansen for det etter jeg leste Tom Clanzy foerste gang, og ogsaa denne levde opp til forventningene.

 

"Full Fathom Five (A Captain Peter MacKenzie Novel Book 1)" av Bart Davis

Når mellomamerikanske opprørere kjoeper en russisk angrepsubåt og tar sikte med sine kjernefysiske raketter mot USA, blir Navy kaptein Peter MacKenzie belastet med oppgaven aa avskjaere den fiendtlige ubaaten.  Med et uerfarent mannskap maa han forhindre katastrofen som er i anmarsj.

Anbefalt av Clive Cussler

Min mening:  Joda dette holder i lange baner, en bok helt i min stil.  Jeg klinker til med en 5 paa terningen for denne.  Ekstra bonus for at det er en billig bok, 1.99 US paa Amazon.  Knappe 16 kroner.  Leser definitivt flere av Davis.

Terningkast

Image result for dice showing 5

 

image

Her maa jeg paa Amazon igjen ser jeg :-)

vi blogges

read_e0

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like