Tuesday, October 27, 2015

Palen er tilbake i fjorden

Først over og sjekka teinane i går, 5 flotte nye krabber, som ble gitt til Svigermor til broderen,  Nå er jeg opp i 41 stykker ;-)

image

Deretter for jeg over til Flatøyo, men det blåste kraftig og jeg ga meg fort.  Dro igjennom Ånuglosundet, og bak til Ånuglo tunga, der jeg lå godt i le.  Og det smalt på fisk heile tido. 2 og 2 i slengen, og nå var det palen som var i bettet.  Jeg endte opp med 23 paler og 7 lyr til slutt, mista sikkert en 8-10 stykker også. Jeg tok 8 paler og 2 lyr sjøl.  Men var akkurat ferdig å filetere så ringte mor og ville ha fiskemat.  Ja då fekk hon jo den ferdig fileterte fisken da.  Resten gikk noe til Svigermor til broderen, samt litt til venninner av Yim

Jeg drar utpå i dag også, har nettopp laga meg kaffe.  Regner i alle fall ikkje i dag, og vinden har gått ned.

Vi blogges

coral reef animations

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like