Friday, October 16, 2015

Maske med video // for dykking

2015-10-06-297b600874645db7fc5ef021c80a3c086527f6b2

Videomasken for snorkling og sportsdykk

PERFEKT FOR HOBBYDYKKEREN!

Liquid Image har en dykkebrille med kamera integrert. Den er vanntett ned til 40 meter, og kamera tar både 5 megapixel bilder og 720 x 480 video. Liquid Image Hydra Goggles HD Action Camera

Liquid Image Hydra Goggles HD Action Camera
Denne dykkemasken med integrert Liquid Image-actionkamera lar deg spille inn handsfree HD-video når du snorkler eller dykker. Kameraet kommer med en 136° bredt vidvinkelobjektiv som matcher ditt synsfelt og en 5 MP sensor som lar deg spille inn video i HD-oppløsning og ta detaljerte bilder. Dykkemasken bruker vippeknapper så du kan bruke kameraet enkelt selv med dykkehansker. Kameraet fungerer optimalt ned til
40 meters dybde
Les mer om de ulike produktene fra Liquid Image

Rimligste utgave er litt over tusen kroner.

Jeg har jo dykkersertifikat saa kanskje jeg investerer i en slik etterhvert, vi får se, har jo ikke fått dykka noe særlig etter at jeg tok sertifikatet, men vi får se neste Thailandstur, en ting er sikkert, du får meg ikke uti oppi gamlelandet, uansett hvilken drakt jeg bruker, LOL

Vi blogges

scuba-diving-006

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like