Friday, October 30, 2015

Krabber uten klør

Fikk meg en tur utpå på Torsdagen også.  Først over og sjekka teinene, der det var 6 krabber i teinene-  2 av de var ganske små så de kasta jeg tilbake i sjøen.  Men så var det en ting, har vi begynt å få klørknekkere her også ?  Fant nemlig den ene uten klør, og hvis det er noen som er så jævlige, ja jeg sier jævlige, så er det helt uholdbart.  Dette er dyrplageri på det verste.

Deretter dro jeg over til hi sio og fiska litt, var fint vær i går også.  Det ble 4 lyr og 1 pale mellom Flatøyo og Ånuglo.  Deretter dro jeg tilbake over fjorden og fiske en stund på Husanesgrunna og innover, 1 lyr og en blåstål gikk på her også.  Hjem igjen, fileterte, og laga 2 nye fiskepuddinger, en til mor og en til søster på Sunde.  Må jo få smake den heimelaga fiskepuddingen de også.

Om kvelden koste vi oss med krabbe, naturell denne gangen.

Fredag er det til Haugesund, konemoren skal til synskontroll.

 

Vi blogges

animated-crab-image-0012

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like