Sunday, August 10, 2014

Rimelig fiskeutstyr – baatutstyr

Jeg har vurdert en ny lensepumpe til baaten.  Det er en installert, men den er ikke automatisk.  Jeg var nedom paa Mekk hjemme, men der er de jaggu dyre.  Saa var det aa traale nettet litt da, og da kom jeg over denne web siden her.

www.dhgate.com

Der hadde de jaggu mye moro gitt.  Baatutstyr, fiskeutstyr og mye annet moro til broekdelen av norske priser  Her er en sammenligning paa pumpa jeg har bestilt.  I Norge 1090 kroner, fritt levert fra DHgate blir det 240 kroner.  Og ja, kanskje litt toll ogsaa, men det blir i alle fall halvparten av norsk pris. Jada jeg vet det staar fritt levert USA, men det er bare aa forandre land saa er det fri levering til Norge ogsaa.

image

image

Jeg kikka videre paa fiskeutstyr, og fant at jeg trengte jig hoder ogsaa, 40 jig hoder her kommer paa rett over 100 lappen.  Saa dette blir plassen jeg bestiller fra i den naermeste fremtid.

God shopping, vi blogges

Shopping cart food and drinks

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like