Friday, August 22, 2014

Løgnerne – Odd Harald Hauge

Andre boken i trilogien om Anders og Lars, liten nedtur fra foerste synst jeg, men man maa bare lese dem alle tre

"Løgnerne - roman" av Odd Harald Hauge

Anders Alme er en vellykket aksjemegler, bestevennen Lars er finansjournalist. Sammen deler de en hemmelighet som har gitt dem to hundre millioner, trygt forvart i en sveitsisk bank. Men det blir stadig vanskeligere å leve med løgnen, og snart vet de ikke om de er verdt mer død enn levende. Dette er den andre boka om Lars Lande og Anders Alme.

Min mening:  Nok en spennende bok av Hauge fortsettelse av forrige bok. Kanskje ikke like god som den foerste, men en litt tam avsluttning gjør at jeg gir den en firer. Man maa jo bare foelge hele serien og se hvordan det ender. :-)

Terningkast:

Image result for terning 4

 

Jeg har nylig oppgitt heile serien til Hauge i omtalen til den foerste boken, saa dermed sier jeg bare, kos dere med en brukbar bok

Vi blogges

read_e0

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like