Wednesday, August 13, 2014

DHgate – blllig sene

Jada jeg vet det er fra Kina, men det er billig og de lager noen brukbare produkter ogsaa, selger faktisk mye fiskeutstyr som er produsert andre steder ogsaa.  Siden jeg endelig har gaatt til innkjoep av havfiske utstyr maatte jeg ha noe multifilament snoere, og naar det er saa mye billigere enn i Norge saa er det nok verdt det.  DHgate har ogsaa egen app paa Google Play, den finner du her

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.honestwalker.kancart.DHgate.activity&hl=en

image

Her er priseksempler fra XXL, norges stoerste sportsbutikk kjede, koster bra med peng ser jeg

image

Saa 1000m spoler fra DHgate

image

Er en del aa spare ser du, under 200 kroner for 1000m lar seg hoere, jeg har bestilt en spole herfra og vil teste ut paa havfiske utstyret som jeg endelig har kjoept.  Har venta i mange aar siden jeg er en ihuga kystfisker med vanlig kastestang.  Men etter aa ha hoert om et par brukbare fiskeplasser paa dypere vann har jeg gaatt til innkjoep av tilhoerende utstyr.  Paa dette dypet trenger man en sterkere og mer foelsom line, multifilament er stivere og gir mer foelsomhet ved kroking av fisk.  Men brems paa snella er viktig aa stille riktig slik at man ikke roesker loes kroken fra kjeften av fisken.

Skitt fiske, god handel, vi blogges

angeln-0094.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like