Thursday, August 28, 2014

Holmedalsflua – lokale fiskeplasser – kart tips Navion HD

Jeg leste om Holmedals flua her om dagen, dette ble beskrevet som en bra fiskeplass.  Jeg gikk inn paa Navion kartprogrammet for aa finne denne, og fant den der.  Men da la jeg merke til noe morsomt !  Flua var merket av med et lite fiskesymbol i kartet.  Naar jeg da trykket paa dette kom det opp med foelgende kommentar – HOT FISHING SPOT.  Dette er lagt inn av en bruker av Navion programmet.  Ved naermere ettersyn fant jeg ogsaa et lite fiskesymbol ved Nyleite som jeg har skrevet om foer, og flere andre plasser.  Skal komme tilbake til det etter hvert.
Holmedalsflua ligger ved Holmedal rett ved Utaaker.  Saa er  du paa de trakter, kan kanskje dette vaere en bra plass aa proeve lykken ?
  image image






















Tips til andre lokale fiskeplasser mottaes med takk, Skitt fiske, vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like