Thursday, August 7, 2014

Flott opphold i flott natur

Jeg reiste til Shetland paa tirsdag paa jobb.  Vel, reiste vel egentlig hjemmefra mandag med et opphold paa hotell Clarion paa Flesland til tirsdag morgen.

Saa var det over til Aberdeen og deretter over til Sumburgh paa Shetland med et lite propell fly som bare tok omtrent 30 passasjerer.  Men i et fantastisk vaer.

Jeg ble innkvartert paa et hotell langt ute paa landet.  Hotellet het Spiggy og laa like ved kysten og en liten innsjoe som het Loch of Spiggy, jeg benyttet anledningen om ettermiddagen i et nydelig vaer aa ta en god spasertur rundt halve innsjoeen og tilbake og tok masse bilder paa turen.  Shetland er jaggu en nydelig plass.

Litt oede er det jo, men nydelig. Harene hoppet rundt paa bakken ved innsjoeen og oeretten svoemte i elven ved den lille bekken du kan se paa en av bildene.  Shetlandsponniene gressa like utenfor hotellet.  Jeg maa innroemme den trimturen ga baade god trim og fred i sjelen.

Etter en god time spasertur var jeg tilbake paa hotellet, og med beskjed om at de ikke kom og henta meg foer kl 0730 neste morgen var det tid for en bedre middag paa puben paa hotellet.  en 280 grams Angus biff med chips, stekt sopp og peppersaus, samt en oel og et glass roedvin.  Men ikke mer, man skal da paa jobb,

Hele bildeserien kan du se paa foelgende link:

https://www.facebook.com/ajax/sharer/?s=3&appid=2305272732&p[0]=1445267929&p[1]=10204547369551298&share_source_type=unknown&__av=1445267929

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like