Friday, August 15, 2014

En uke ombord

Ja jeg er vel ombord i Western Spirit og har vaert her en uke allerede, og hjemreise dato er allerede fastsatt til den 27 August.  Treningen gaar sin vante gang med enten 1 times oekt eller 2 halvtimes oekter paa tredemoella.  Vekta er vanskelig aa foelge med, men aa gaa mer ned denne turen tror jeg blir vanskelig.  Maten er mer enn tilfredstillende.  Men vi faar haape at vi ikke gaar oppover.

Bloggen er passert 100.000 besoekende naa, maa jo vaere noen som leser det jeg skriver :-)

Marine traffic link til Spirit - https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/372293000/vessel:WESTERN_SPIRIT

image

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spirit er en av de eldre baatene vaare, men fremdeles i brukbar stand, den er meget lik en av de tidligere baatene jeg har vaert paa, saa fant meg veldig fort til rette.  Og etter at trimrommet var funnet, var jeg happy.

20140813_181341

20140813_181357

20140813_181346

Heldigvis ligger trimrommet omtrent midt i baaten, og alt staar i riktig retning, saa det gaar bra aa jogge i 3-4 m sjoe, som det har vaert stort sett heile tida siden jeg kom omboard.  Jeg satser paa en Cooper test til foer jeg gaar paa  land saa faar vi se om formen har bedret seg siden forrige test som gikk paa 11 km/t.  Jeg satser paa 12.5 km/t denne gangen tror jeg.  Hadde en flott oekt i gaar med 6.85 km paa en times tid.  Jo, livet er bra.  Gleder meg mest til aa komme hjem og fiske med baaten igjen :-)

Vi blogges

Sailor job graphics

1 comment:

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like