Saturday, February 1, 2014

Travle dager

I går var det tur til Stord med den årlige sjømannslege undersøkelsen.  Formen var bekreftet fin.  Ikke før kommet hjem så var det på Peppe’s med 15 unger og bursdagsfest for vetlo våres.  Ble et kjekt selskap med Pizza, brus og is.  Jeg tror alle koste seg. 

Jeg synst dette var kjempebra, for 15 unger, + kaffi og brus til meg og Kona, kom det på 1500 kroner.  Og så slapp vi jo både rot og rydding hjemme.  Kan absolutt anbefales.  Hatter og ballonger var også inkludert.

Fikk til og med tid til 3 treningsøkter i går også.  Så kom lørdagen, og vetlo skulle igjen i bursdag, til eine klassevennina.  Stor stas for vetlejentene.  Jeg fikk med meg United tapet mens jeg tok 3 økta for dagen på tredemølla.  3 økter i dag også, 2 på mølla og 1 utendørs.

Den store overraskelsen kom når jeg skulle skifte skjorte før vi skulle på bursdag til ein venn borti vegen.  Silkeskjortene passa igjen som et skudd, så kiloene fyker vekk.  Dette er jo i ferd med å bli en suksess. 

Antall kilometer i  Januar tilbakelagt på gange, mølle er betydelig, og etter nesten 7 ukers trening er jeg godt fornøyd med resultatet.  Treningen skal holde frem.  Kondisjonen er jaggu i ferd med å bli meget bra.

image

Nei no er det på bursdagsfest, vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like