Thursday, February 20, 2014

Beste form på 30 år, minst

Med klarning ut på ettermiddagen og en nydelig ettermiddag etter 2 norske gull bar det en tur rundt Søral sløyfa igjen.  Jeg ga full spiker omtrent hele veien.  Det resulterte igjen i ny beste tid og nå er jeg kommet under 40 minutt.  Og kondisjonen er merkbart forbedret, jeg tror faktisk jeg er i min beste form på minst 30 år.  Med røykeslutt for 2 år siden og nå med 2 måneders trening begynner jeg faktisk å føle meg sprek.

image

Som du kan se er faktisk gjennomsnittsfarten oppe i 5.7 kilometer i timen, ikke verst for en 55 år gammel mann i kontorarbeid.  Og vekta fortsetter fremdeles nedover,

image

frtsetter dette kan jeg jo snart stille opp i pensjonist OL, LOL.  Nå er det snart bare å pakke bagen og komme seg på jobb igjen, ser ut som båten har fått et par jobber til.  Bare hyggelig det, jeg koser meg virkelig ombord i Pacific Falcon som er en 2D båt.  Inget stress og en veldig flott gjeng.

Me blogges

Power walking

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like