Tuesday, February 11, 2014

2 gull på øret–og peptalk

Nok en stor norsk OL dag med 2 gull, 2 sølv og enda har vi hopp for damene igjen.  Var nydelig vær i dag også, se jeg stilte radioen inn på P1 på mobilen, fyrte opp Endomondo programmet og tok meg en spasertur for å holde formen ved like.

image

Gikk forholdsvis rolig og koste meg med OL sendinga på NRK1 som endte med 2 gull på sprinten.   Artig å høre litt på radio innimellom ogsaa  Det gikk brukbart unna og forbedra persen med 30 sekund omtrent, fikk også peptalk fra en av mine tidligere kollegaer under marsjen.  Det er det som er det artige med Endomondo, folk kan sende deg oppmuntringer underveis.  Du kan også sette den den opp for å slå dine tidligere tider på samme rute.

.image

Det artige er no at jeg har vært i klesskapet og flere nyinnkjøpte bukser som ikke var blitt brukt står nå som et skudd igjen etter  vekt nedgangen.  Jeg er nå kvalifisert for finale i freestyle – vekta nede på 94.0 kilo etter å ha vært oppe i 102-103 kilo for 2 måneder siden.  Jeg spiser omtrent som før, det er treninga som gjør utslaget.

image

så god trimming og fortsatt godt OL

Walking graphics

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like