Sunday, February 9, 2014

I disse OL tider

Med 65 tommeren i stua, og tredemølla strategisk plassert går treningsøktene som en lek, 3 økter for dagen prøver jeg å holde.  Har ikke blitt så mange utendørs økter de siste dagene, da stormkast med vannrett regn har vært hovedtrekkene i været.  Men litt blir det no.

Gikk Uppdals veien for 3 gang på Fredag, og persa med 10 sekund.  Vel fornoeyd, for jeg ga ikke noe særlig på.  Men holder vel jevnere fart nå, spesielt i oppover bakkene der jeg holder bedre ut.  Det har nok også sammenheng med at jeg er begynt å kjøre litt stigning på mølla ogsaa. Ellers spiser jeg omtrent akkurat som før.  Men litt mindre måltider om kvelden.

image

Vekta har stabilisert seg litt denne uka, mellom 94.6 og 95.5 kilo.  Vi får håpe den fortsetter nedover.  Eine bror min har gått flere lange turer denne uka, og persa den korte Søral løypa vår med over 2 minutt her om dagen.  Så treninga gir resultater det er sikkert.  Går også så ofte jeg kan når jeg skal ned og handle, så sparer jo litt penger også siden jeg kun handler en pose så det ikke blir for vanskelig å bære.

Ellers har vetlo vært travelt opptatt med morsdags kort på skolen, litt stort for konemoren som får sitt første skriftlige morsdags kort.

Ellers er jo OL starta knallbra, synd med Aksel i dag, men unnte Kjetil en medalje.  Hvor blir det av Norge’s utforgull da, vel vel vi får vente 4 år til.

Me blogges

Walking graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like