Saturday, February 22, 2014

Bagen er pakket–92.6 kg

Etter omtrent 10 ukers trening med et heilt vanlig kosthold har jeg gått ned 10 kilo og er nå nede i 92.6 kilo.  Har gått omtrent 8-10 kilometer for dagen, fordelt på tredemølle, og turer utendørs. Kondisjonen er på nivå med hva jeg hadde for over 30 år siden og jeg føler meg generelt meget bra.  Ingen røyk på 2 år og god form, kan man ønske seg mer ?

image

Masse klær som var lagt vekk for lenge siden er kommet til heder og verdighet igjen, men jeg satser enda på å komme ned noen kilo til, 86-87 kilo er målet.  Da vil jeg trappe ned litt på treningen for å bare holde vekta. Jeg tror ikke noe på alt dette her nutrilett og andre sultekurer, det funker for å komme ned, men man spretter like fort opp i vekt igjen etterpå og legger ofte på seg et par kilo ekstra.

Det morsomme er at flere andre har tatt opp treninga, og vi er flere som ofte går i lag her hjemme, litt morsomt når alt blir logga via en enkelt app.  Live oppdateringer med Endomondo blir ofte fulgt opp med live peptalk, noe som virkelig har slått an.  Vil du ned i vekt og i bedre form, last ned appen og kom igang.

Man trenger ikke noe supert treningsprogram og personlige trenere, jeg har kun brukt vanlige gåturer i litt hurtig tempo + intervall treningsprogrammene som er programmert på mølla.  Mølla jeg har er en Sportsmaster T3.

http://www.sportsmaster.no/Kondisjon/Tredemolle/T3i.aspx

Lykke til. og heng deg i trening. Bagen er pakket og billettene skrevet ut, jeg drar på jobb

 

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like