Tuesday, February 4, 2014

Langtur i går

I går gjekk me langtur, begge brødrene mine og eine sambueren blei også med.  Hun ga seg etter rundturen rundt den korte Søral løypa, men jaggu ikke verst at hun er kommet i gang også.  Er i ferd med å bli ein farsott dette.  Har også hatt flere kjente som spør meg om å legge inn Endomondo appen.

Turen varte i godt over timen, og vi tilbakela over 7 kilometer i bra tempo etter hvert.

image

Det var jo et nydelig vær også.  Konemoren og jeg er begynt å gå til butikken også nå så lenge det ikke skal handles stort.  Ble over en kilometer der også.  Så i dag gikk jeg turen samme rute alene siden hun er på skolen.  Gikk litt fortere da,hun er jo litt stutt i skritta, bare 1.40 høy så det går litt senere med henne.  Men hun er begynt også.

image

Vekta fortsetter nedover, i går morges viste den 95.0 og jeg har nå gått ned 7-8 kilo siden jeg begynte å trimme, lå på 102-103 kilo forrige gang jeg var hjemme.  Bukser som jeg ikke har hatt på meg på flere år passer plutselig igjen, og mange fine skjorter står igjen som et skudd.  Artig.

Me blogges

Walking graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like