Sunday, February 16, 2014

Helsikes vær om dagene

Det bles småjækler og regner sidelengs omtrent hver dag, men i dag var det noenlunde vindstille.  Så jeg fikk meg endelig en tur utendørs igjen. Kom et par solide regnbyer med det går greit allikavel.  Turen gikk bort til Søral sløyfa og det er tydelig at motbakke trening på mølla gir resultater for jeg persa med mer enn 3 minutt, og jeg følte egentlig ikke at det gikk så fort selv om jeg fikk mellomtider fra Endomondo programmet, følte egentlig at jeg kunne gitt mer gass.

image

image

image

Lørdagen var det dårlig med tid, nesten heile dagen gikk med til Kulturfestival og handling, men brukte skritt telleren og kom opp i nesten 2 km med trakking rundt på senteret, frem og tilbake til biblioteket og videre

image

Men vetlo vår likte godt trylleshowet på biblioteket, spesielt når slutten kom med en vaske ekte kanin som alle ungene fikk klappe

 

men teater Fusentast falt ikke så godt i smak, så flere av ungene begynte å bli utålmodige etter en 15-20 minutt og flere gikk også, men lørdagen gikk i alle fall med

Teater Fusentasts Performances

Så knappe uka nå, så er det på jobb igjen……

Clip art animation of man walking

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like