Friday, December 7, 2012

Sport fishing with Dan

Noen dager siden jeg har skrevet innlegg, jeg fikk nemlig ROKU boksen min i posten for noen dager siden og har installert en slik sjøl også nå.  Mye morsomt her, fra film til fiske.

image

Blant annet har Dan Hernandez en egen kanal med sports fiske programmer.  WildTV har også flere fiskeprogrammer for vinterkosen

image

I tillegg finst det mange kanaler med klassiske filmer, meste parten gamle, men også et par kanaler med nyere filmer.  Men Netflix fikk jeg klun til å virke ved å unlinke playeren fra kontoen min, det kan være at Netflix i Norge er så passe ny at de ikke har fått oppdatert software til å passe med dette enda.  Det kommer nok,

image

Men egen kanal med Thai food matlaging, og ellers får jeg også inn alle engelske kanaler, BBC, ITV og heile hurvern, så enormt mye moro for en rimelig penge

>Me bloggesFilmstripe

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like