Monday, December 24, 2012

Poseidon’s arrow – Clive Cussler

Endelig ny Cussler bok igjen,

"Poseidon's Arrow (Dirk Pitt Adventure)" av Clive Cussler

I Poseidons Arrow, returnerer Clive Cussler's store helt, Dirk Pitt, for å bekjempe en skremmende fiende.

1942, Kapp det gode håp. Tilbake fra et hemmelig oppdrag blir en ubåt angrepet og skjebnesvangert skadet. Dens dyrebare last antas å være tapt sammen med fartøyet ...

Tre fjerdedeler av et århundre senere, redder NUMA direktør Dirk Pitt et overfylt cruise skip fra å bli rammet av en løpsk lastebåt. Ombord i det loepske skipet finner han en de merkelige brente restene av en enkelt av mannskapet.

Et kontinent unna, blir presidenten vist prototypen av Poseidons Arrow, en angreps ubåt, det topphemmelige resultatet av et program så avansert at det vil sikre USAs dominans på sjøen i flere tiår framover. Men forskeren som er ansvarlig for designet har forsvunnet, sammen med de endelige planene til teknologien.

 

Min mening:

Godt aa ha Pitt tilbake i god form. En brukbar bok, det viser seg at boekene som er skrevet sammen men soennen staar bra paa egne ben. Jeg tror vi kan se frem til mange aar med Pitt boeker og det liker jeg, jeg har fulgt Cussler fra begynnelsen av karierren og koser meg alltid med hans boeker. En 5 paa terningen denne gangen

Terningkast:

Cussler’s serie om Dirk Pitt

image

Vi blogges :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like