Saturday, March 7, 2015

Flytejakke

Jeg bruker en enkel seilervest i baaten.  Men, jeg hadde tidligere en veldig grei flytejakke.  Naa skal jeg bestille denne, den er forsaavidt gratis i og med at jeg bestiller den paa velferds poeng, men ikke gale pris for en jakke som baade er fin og oeker sikkerheten i baaten.

image

Flytevesten blir jo stort sett bare tatt paa hvis jeg skal opp paa dekk, eller hvis jeg har vetlo med.  Da maa jeg gaa foran med et godt eksempel.

 

Denne blir jo ogsaa fin aa ha naar jeg tar meg en tur paa svabergs fiske, joda, jeg liker fremdeles godt aa fiske fra land selv om jeg har baat.  Ingenting er som aa staa paa et svaberg, kaste ut og faa fisk. Spesielt paa en fin sommerdag.  Men jeg fisker ofte fra land hvis det blaaser litt ogsaa, er mange gode plasser i Kvinnherad der man kan staa i le paa et svaberg og kaste med vinden.  Ogsaa borte ved containerne ved Hydro er det fin og staa naar det blaaser vind fra soer.

 

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like