Monday, May 5, 2014

Thrones of Eden–Rick Jones

Tredje boka i Eden sagaen, en liten nedtur

"The Thrones of Eden (Eden Saga)" av Rick Jones

Mer enn et år siden John Savage og Alyssa Moore nesten mistet livet etter å oppdaget Temple of Eden. Nå har to  templer til blitt oppdaget : The Temple of God , som har svar på menneskets uunngåelige skjebne , og et tredje tempel som huser jordas fremtid når menneskeheten har blitt eliminert .  John og Alyssa finner seg nart i en kamp på  liv og død mot skjulte farer innenfor disse gamle helligdommene , Men når de kommer gjennom gangene i det tredje tempel  vekker de noe som er blitt liggende i dvale i århundrer . Programmert til å beskytte dem som sitter på tronene av Eden,  er disse voktere ett med mørket og beskyttere av et nytt regime .  Men de eneste som står i veien , de to eneste som kan gi noe håp om å redde fremtiden til menneskeheten , er John Savage og Alyssa Moore .

Joda boka er absolutt grei nok, men jeg synst den minnet for mye om den første boka i serien og dermed ble jeg litt skuffet.  Jeg gir den allikevel en 4 på terningen, og gleder meg til å lese bok 4 i den andre serien hans, som jeg faktisk er kommet i gang med

Terningkast

Mer om Rick Jones finner du på hans web side, bøkene er billige og meget god underholdning.

http://www.rickjonz.com/books.html

Vi blogges

man reading a book turning pages and looking back and forth

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like