Sunday, May 4, 2014

Løyperekord med sure bein

Må innrømme at turen opp Norefjell satt litt i beina dagen etterpå.  Men trimminga fortsatte med innbitt humør.  Måtte ha meg en tur før fotball kampen med United. Jaggu gikk det til ny  rekord der også, med en imponerende snitt hastighet på 7.52 kilometer fliste jeg inn til 20:49 over 2.61 km. Denne korteløypa har et par kraftige kneiker, og motbakkene aksellerer jeg det jeg klarer.

image

ganske så bra må jeg innrømme sjøl.  I morgen blir det mor og Janco på middagsbesøk, svinekotelletter med grønnsaker, surkål og  Craig’s coleslaw.  Så må nok legge inn en økt eller 3 i morgen også. Vekta ligger stabilt midt på 87 tallet fremdeles.

Skal ta Kaldestadåsen og Fenafjell denne uka, en drøy times tur Smilefjes

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like