Friday, May 9, 2014

Lean, mean, fighting machine

Ja det kan jeg godt kalle meg nå.  2 toppturer på ei drøy uke er ikke å kimse av.  Nå er både Norefjell og Gråskallen besteget i bra tempo og i god form.  I går gikk jeg opp Onarheims lia og videre stien opp til Gråskallen.  Bortimot 3 timers tur.  Svett som ei kule etterpå, men det var verdt det.  Både på raste plassen i Onarheims lia og oppe på Gråskallen ble jeg belønnet med en fantastisk utsikt over Husnes og Sunnhordlands bassenget.  Så jeg er glad jeg tok turen. 

image

image

Vekta fortsetter nedover og formen er knallgod

image

Ellers er det travle tider, skolesamtaler, møter og diverse, ikke en dag fri. Morgen bursdag og Søndag konfirmasjon.  Men pytt pytt.  Mandag er det med bobilen på EU test……

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like