Tuesday, May 13, 2014

Mai har vært en kamp

Ja det må jeg jaggu si, etter at jeg har kjempa meg ned til 86.5 kilo kommer plutselig på rad og rekke – Mor’s bursdag – Daniel’s 18 årsdag og konfirmasjon for en av konemoren’s venner datter.  Og det var jo selvfølgelig kake opp og kake i mente, god mat og hva skal man si.  Thaimat opp og i mente, og alt var knallgodt.  Huff Huff, neste mai tilbringer jeg i Langtvekkistan tror jeg

.Photo: Thaimat

image

Det var sjokoladekaker, verden’s beste, bløtkaker, iskaker og kaker alle veier, og jeg forsynte meg grovt, og hva skjedde med vekta

image

Joda, opp nesten et kilo, men har kjempa den ned igjen, langtur i det fri på lørdag og drøye 7 kilometer på mølla etter konfirmasjons selskapet på søndag.  Så man må jaggu jobbe for å holde vekta i disse mai dagene, og nå kommer jo 17.Mai med pølser og is med vetlejento også, ja ja, før bare stau pau……

Og i dag er det lammegryte fra Sogn og Fjordane på menyen, kona som ville ha og den er også knallgod – jaja får tusla opp Fenafjell og Kaldestad åsen etterpå dau    LOL

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like