Wednesday, May 14, 2014

Fenafjell og Kaldestad åsen

Så fikk jeg gått opp her også.  Fin liten tur, men med et par bratte parti var det god trim dette også. Turen starta fra Podlen, og jeg gikk opp på en liten halvtime, stoppa på Fenafjell og tok et par bilder før jeg fortsatte opp til Kaldestad åsen

Var fin utsikt over Sunde og over til Sunnhordlands bassenget fra Fenafjell, fra Kaldestad åsen var det ikke mye å se, for mye skog der oppe, men har i alle fall vært der nå.

Så neste tur planlagt blir til Vikefjell, hvis jeg får tida før jeg reiser ut, hvis ikke blir det etterpå, skal til Afrika igjen på ny båt.  Vekta er nede på nøyaktig 86 kilo nå.  Drøye 17 kilo siden midten av desember, det lar seg høre.

Reiser like over helga, så det er snart bare å begynne å knaske Malaria tabletter igjen

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like