Wednesday, December 7, 2011

Fiskebaater i Thailand

Jeg var i Thailand for noen tid siden.  Da hadde jeg en fisketur med en baat som hette May Thai.  Denne gikk ut fra fiskerhavnen like syd for Hua Hin.  Her laa det baater i tusentalls.  Jeg ble ganske overrasket over formen paa en del av disse baatene.  Noen av dem var nesten like hoeye som de var lange Smile

Skulle likt aa sett en del av disse ute i en hoest storm i Nordsjoeen.  Men disse gutta ligger godt beskyttet i havn naar det virkelige styggevaeret kommer som tropiske stormer.  Det er jeg helt sikker pa.

Havna som vi gikk ut fra laa et stykke innover i ei elv, saa der ligger de nok ganske saa trygt tenker jeg.  Jeg fikk ikke anledning til aa ta en titt. Men det kan kanskje bli en annen gang. Hot

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like