Thursday, January 29, 2015

Prøver med agn i dag

Ble ikke noe fiske i går.  Regnet lava ned.  Men det ble heimelaga fiskekaker, og i henhold til vetlejento er det det nest beste ho veit etter pinnekjøtt.  Rart dette, både mor og 8 åringen elsker pinnekjøtt, som var en helt ikjent rett for dem når de kom, første gangen var de meget skeptiske.  Ja Ja, har kjøpt inn en drøytt kilo til, så det blir pinnekjøtt igjen til helga, men da er det slutt intill jul igjen.

Ellers fant jeg frem min trofaste Wilfa brødbake maskin i går, var gått litt lei av kjøpebrød.  Den jeg har laget ganske store brød, og har 2 eltekroker.  Kjøpte for minst 5-6 år siden og min har vært flittig brukt inntil et par år siden.  Og nam nam, nybakt havrebrød med heimelaga fiskekaker oppå, det var godt.  (var 2 igjen etter at vetlo var mett-

No er det å smøre skolemat til vetlo, en matpakke til meg sjøl, og ned og finne en makrell i fryseboksen, så får v se hvordan det går i dag Smilefjes

Vi blogges

rolling pin GIF Animation

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like