Tuesday, January 20, 2015

Båt turer

Fikk meg to fine turer i fjor, deriblant jomfruturen fra Alvøen og hjem med nye båten, pluss en lørdags tur til Halsnøy og besøkte venner.

10 fisketurer ble det tid til forrige gang jeg var hjemme, kun en av de med godt resultat, og det var jo selvfølgelig på Tveitøy grunna, en av mine favoritt plasser, men prøvde rundt litt forskjellige plasser og det vil jeg fortsette med

1 4l kanne med olje, samt ca 125 liter med diesel gikk unna.  Fikk kjøpt en del slingreduker,  og så videre.  Nå er det litt pyntegjenstander, samt koppholdere og mobil holder som skal kjøpes.

Ellers fikk jeg testa ut Marine Traffica mAIS appen i dag, og nå er Brutsatree på Marine Traffic.  Så du kan følge med meg når jeg er ute på tur.  Eget MMSI nummer og greier.

I dag skal jeg en tur utpå…..

vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like