Wednesday, January 21, 2015

Inspisert av kystvakta

Neida, det ble jeg ikke.  Men de kom inn i Husnesfjorden da jeg var der.  Jeg fikk meg en tur ut og fiska 2 timer i dag.  Var litt vind så det rugga litt.  Styrke 4 og opp til 5 i perioder.  Nabobåten hadde også vært ute,. og fått seg et par fine torsker på tropllgarn.  Men det jeg egentlig gikk ut for var for å teste mAIS appen som jeg har fortalt om tidlgere.  Den funka som et skudd.  Så nå er båten på MarineTraffic

Som sagt kom kystvakta på besøk, kanskje de skulle sjekke om langen var over minstemålet ?  HeHe, er ikke noe minstemål på lange så den hadde de ikke kommet langt med.  Beklager uklart bilde, men det bevega seg ganske mye utpå i dag.  Du ser den på det første bildet fra Marine Traffic, blå skuta som kjeme rundt Hågarnsnes fyr. 

SAM_0428

I dag blir det plukkfisk til middag Smilefjes

vi Blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like