Sunday, September 7, 2014

Nyleite–første tur

I går kom jeg meg over fjorden til Nyleeite, og at dette er en populær fiskeplass er tydelig.  Det lå 2 båter og kryssa der da jeg kom.  .

SAM_0251SAM_0252

Jeg la meg til rette jeg også.  Strømmen var omtrent vestlig så jeg måtte ligge med motoren i gang og krysse sakte opp mot strømmen..

Fire timer senere, fasit.  Ikke et eneste napp.  Jeg prøde dypt, og jeg prøvde grunt.  Men ingen tingen. Jeg hadde ute over 600 fot met snøre. Så jeg kryssa bort til Tveitøyene, tok et rek innover, dorga bortover mot Laukhammersundet. 

SAM_0250

Alt i alt endte jeg opp med 2 langer på rundt kiloen og en lyr.  Så ikke mye å vise til etter 6 timer på sjøen.  Prøvde et rek i Husnesbukta også, men dødt der også.  I kveld skal tredje batchen med Seilaks i syre og farge.  Har fått gode tilbakemeldinger på den.  Så det var moro

Får se om jeg tar meg en time i dag også…. Men da blir det i Husnesfjorden……

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like