Thursday, September 11, 2014

3 lyr og ein stor berggylte

Var en tur ut på Husnesfjorden i går, ble 3 lyr og 1 stor berggylte.  Hadde i tillegg en stor en på, men den slapp halvveis opp.  Det blåste litt så rekte ganske fort.

Photo: Blei tre fine lyr og ei stor berggylta i dag.  Hadde på en stor ein, men den slapp halvveis oppe.  Blåste litt så dreiv litt mye.

Var ute en tur på tirsdag også.  Et par timer på formiddagen ga en liten 1 kilo’s torsk.  Men jeg kommer meg i alle fall utpå, og lader batteriene mens jeg er hjemme.  I dag var det Søral løp for skolen, konemor og jeg gikk med klassen til vetlo, mer om det i morgen.  Håper å få meg en time eller 2 utpå mot kvelden, men først er det middag.  En av mine favorittretter om høsten, lammegryte fra Sogn og Fjordane, jeg liker den minst like godt som fårikål.  Oppskriften finner du her

http://www.matprat.no/Oppskrifter/Tradisjonell-norsk-mat/Lammegryte-fra-Sogn-og-Fjordane/

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like