Wednesday, September 3, 2014

3 timer–ikke et napp

Var ute på Husnes grunna i går.  over 3 timer uten et eneste napp.  Vel, fikk en llyr på 1 kilo, men den var rykka i sporen så det tells ikkje.  Når jeg filterte den fant jeg at den var full i kveis, så jeg kasta heile dritten.  Men, det var nydelig utpå, ikke et vindkast og jeg rekte sakte frem og tilbake.  Prøvde et rek ved Breidvika også, men ingenting.

Torsdag drar jeg over fjorden, har funnet en lovende plass på kartet, så da får vi se. 

image

I dag må jeg følge vetlo på dans.  Hu har sagt at pappa må være med.  Ingen bønn.

Ellers kom det 2 fiskesneller i posten i går, 30 dollar for 2 er jo akseptabelt.  De så ganske OK ut ogsaa.

image

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like