Sunday, May 29, 2016

No går dagene unna gitt

Fredagen ble andre dag på jobb.  Kjøring fra 9 om morgenen til omtrent 3 om ettermiddagen.  Så slappa av noen timer hjemme før kjøret begynte i 10 tida om kvelden.  Då blei det kjøring til langt på natt.  Med turer rundt om kring i kommunen til smålasser jeg ikke ante eksisterte engang.  Så var bra kjørt neste morgen

En liten tur på sjøen fikk vi også tid til.

Lørdagen var det bare å levere bilen fra seg til sjefen.  Deretter å handle litt og en liten tur og fiske med svigerfar.  Han begynner å få draget på det og vi fikk 10 stykk, pluss ein krabbe i teino.  Så var det å slappe av litt før det var tid for årets sommerrevy, og jeg koste meg gløgg i hel.  Høydepunktet for meg var radbrekkinga av norske folkeeventyr, jeg lo så tårene spruta.  Årets revy er knallbra, og jeg koste meg virkelig.

imageimage

I dag er det svineribbe på menyen, akkurat satt i ovenen, og så blir det vel en liten tur å fiske litt også.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like