Thursday, May 12, 2016

Travle dager

I går var jeg med i gode 5 T på oppplæring til min nye jobb, ikke betaling enda, men det kommer.  Så var det heimom til konemoren, og litt mat før vi bestemte oss for å vaske mopedbilen, med det uoffisielle navnet Tuk Tuk.

image

Deretter tusla vetlo og konemoren bortom ei venninne, og Vetlo var i årets første bad, før 17.Mai det er jo bra.  Jeg knuste til med og olje verandadøra før jeg skulle kjøre mor på Bingo.  Fant ein heil boks med Benar i boden, og det er min favoritt olje på nesten alt som trenger olje.  Og det blei bra

Så var det og slappe av med fotball på TV’en, og tusan og, Brann gikk på et sjeldent tap i år.  De hadde spillet og mest sjanser, men slapp inn et billig mål på en tabbe av Leciewsky.

I dag er det nye 5-6 timers opplæring, så grilling med mor før jeg må på borettslagsmøte, så har i alle fall nok å henge fingrene i.  Tenker også å dra utpå å hente krabbeteinene, ta de på land og reingjøre dem, før jeg og svigerfar skal ta dem i bruk igjen når han kommer Smile

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like