Saturday, May 14, 2016

Travel dag

Jeg var først med i gode 6 timer i Taxi i går.  Ble ganske hektisk for han som jeg kjørte med, han skulle styre både trafikken for Taxiene i distriktet og samtidig lære meg opp i bruk av taxameter og andre ting.  Men det roet seg, vi tok en langtur til Ølve, og dermed kunne han sette seg i baksetet med telefon, Red Bull og kjøreliste, og administrere i vei, mens jeg kjørte.  Så det var en grei nok dag i bilen.  Faktisk blitt tatt veldig bra i mot borte hos gutta og damene i Kvinnherad Taxi, tror jeg kommer til å trives.  Nicholas har vært min sjåfør for opplæringa foreløbig og er meget hyggelig og lar meg styre på med både kjøring og taxameter.  Trives godt faktisk

image

Deretter var det hjemom om vente på kjøleskap, som skulle vært kommet for en uke siden.  Rydda ut maten og dermed kom telefonen, bilen er borte vekk.  Var utlending som kjørte så han hadde kjørt fra Odda via Haugesund for å komme til Husnes.  Sånn går det når PostNord bruker utlendinger for å kjøre rundt i Norge.  Så maten måtte inn igjen i det gamle som ble plugget inn igjen. 

Konemoren var travel med å stryke festdrakten til vetlo, må jo være fin til 17.Mai

Deretter var det vindusvask og opphenging av nye gardiner, hun vil jo ha det koselig og reint til foreldrene kommer, og det er jo 17.Mai om noen dager.

Lørdag blir det ikke noe Taxi kjøring, skal bare montere nye kjøleskapet, i bursdag til min kjære elektrikker Nevø og deretter hiver broderen og jeg oss i bilen for Turen til Gardermoen og hente svigers.  Ja blir vel kanskje tid å stikke nedom og olje noe treverk i båten før vi kjører.

image

image

Tur rapport følger

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like