Wednesday, May 11, 2016

1 lyr og 1 pale

Fekk meg en liten tur ut og fiska Mandagen, etter en travel formiddag med klipp av 4 plener, hos meg og hos mor, deretter avgårde med ein av naboene for å merke opp parkeringsplasser i borettslaget.  Så får vi se om det blir litt mer plass.

 

Deretter var det nedom og kjøpe bursdagspresang til en av vetlo’s venner, skulle i Bursdag kl 1600.  Så klokka var 16:15 før jeg satte kursen over fjorden io et fantastiskt vårvær.

Satte stolpelina på nordsida av øya og prøvde meg litt rundt om kring en halvannen time, med kun 1 pale og 1 liten lyr som resultat.  Tok opp lina, som var tom denne gangen og satte kursen hjemover.

Tirsdagen var det jobbsamtale, som gikk greitt, så skal være med et par dager nå og se hvordan det går til mens jeg venter på de nødvendige tillatelser.  I alle fall er det matauk.  Og så forbanna, United’s håp om Sjampignong fotball til høsten ble ødelagt av the Hammers, soim nok en gang stikker kjepper i hjulene for klubben min.  Men, rett skal være rett, Hammers ville mest og vant helt fortjent.  I kvedl er det Lillestrøm-Brann på programmet.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like