Thursday, April 18, 2013

Paa reisefot igjen

Jaggu ble det ikke hjem nesten en uke foer tiden.  Og det var jeg jaggu glad for denne gangen, 6 uker blir lenge, og 7 uker hadde blitt altfor lenge.  Men saann kan det gaa naar man har folk som blir syke, man maa steppe inn paa kort varsel.  Jeg har trivdes godt ombord baade i Pacific Falcon og Patriot, men hvor jeg skal tilbake igjen er jaggu ikke godt aa si.  Det er veldig kjedelig naar man ikke vet hvor man skal.   Vel Vel, time will show.  I morgen gaar turen via Kualu Lumpur (Og Biff a la Lund) opp til Amsterdam og deretter hjem til Flesland, saa er det bare en liten hurtigbaat tur saa er man hjemme paa Fredag til konemoren og vetlo.  Jeg faar desverre ikke noe tid til noe sightseeing, men Malaysia og Kuala Lumpur har mye aa by paa.  Jeg har vaert her foer, men det var foer de enorme skyskraperne dukka opp.  Vi faar se, det blir vel kanskje en mulighet seinere

Me blogges

http://www.angelfire.com/home/lake/images/bassfish8.gif

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like