Saturday, March 31, 2012

Nytt i bloggen – AIS Skipstrafikk Sunnhordland

Siden jeg er sjoemann liker jeg aa foelge med paa skipstrafikk, som du kanskje har lagt merke til har blant annet Bergens Tidende en side med skipstrafikken i  Bergen.  Denne informasjonen kommer fra en side paa internett som heter www.marinetraffic.com

image

Det er ogsaa muligheter til lage din egen Widget for din webside eller blogg herfra og det har jeg derved gjort, saa naa finner du live Skipstrafikk for Sunnhordland i hoeyre marg i bloggen min.  Bare klikk deg nedeover saa finner du den.

Ellers ser du vel ogsaa at jeg har begynt med bokomtaler og artikler om lesebrett.  En god bok paa lesebrettet, et glass roedvin, saa er kvelden sikret.

Vi blogges Wink

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like