Thursday, May 23, 2013

Fiat Frankia 590

Jeg har prøvd campingvogn boende tidligere uten at jeg likte det så enormt.  Men no har jeg fått smak på bobil i stedet.  Det var broderen som satte meg på ideen her om dagen når han begynte å snakke om en kompis av han som hadde kjøpt. Kona er fremdeles litt skeptisk, men begynner å varme seg til ideen.

Et søk på Finn.no og et par mulige ble sortert ut.  En i Odda og en på Ågotnes. Vi dro og kikka på den i Odda og den så egentlig OK ut, men fant ut vi ville sjekke den i Ågotnes også, den hadde litt mer plass til koking, og mindre plass til å sove.  Desverre ble den solgt før jeg fikk anledning. så da slo jeg til på den i Odda i stedenfor.  5 soverplasser, så salongen bak blir vetlo’s seng for ferien.

 

93_832476076_xl

Så nå blir det i alle fall en ukes tid opp til Bø i sommer, må ha Vetlo med til badeland, og så får vi se hva sommeren bringer, kanskje en tur over til Sverige også, har jo mange bra plasser der også

imageimage

image

imageimage

Så får vi se hva vi rekker over…..

Me blogges’

Dog animated gif

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like