Saturday, May 18, 2013

17 Mai med regnvær her

Yr og Storm, Accuweather og andre meldte fra delvis skyet til overskyet, men det så jaggu uttrygt ut når vi tusla ut så jeg tok med paraplyen.  Og heldigvis, vi var ikke mer enn kommet i gang med 17. Mai toget der vetlo gjekk under fanen til barnehagen

image

før det begynte å regne, og da vi kom ned på skuleplassen regna det godt.  Men jenta koste seg ho.  Jeg var lite imponert.  Litt trehjul sykling, fiska båter i en dam, erterpose kasting og hestesko kasting var alt de hadde klart å lage til.  Her er jaggu en ting de gjorde bedre i gamle dager.  Nei neste 17. Mai jeg er hjemme tror jeg at jeg skal få de med meg til Bergen, lurer nemlig på å kjøpe bobil i sommer.  Jentane mine (Både konemoren og vetlo, er jo veldig små så trenger ikke være så veldig stor Smilefjes

image

JaJa, premier ble det i alle fall, oig is og pølser ble fortært, deretter plukka vi opp venninna til vetlo, tok de med på kinoen – Petra får en bestevenn og med litt thai mat fra den lokale Thai take away shappa da var dagen redda.  Viktigste er at ungene har det moro, nå letna regnet litt også så de var ute og lekte en liten stund før de kom inn og la seg foran TV og tegna og hørte på barne sanger en stund.

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like