Friday, May 17, 2013

Action dobbel bill

I går koste jeg meg med 2 filmer mens kona var på vennine besøk.  Først ble det – The Expendables 2 – nettopp kommet på Netflix Norge, deretter Ulvenatten.  Var knall med alle action heltene i en heidundrande action film.  Absolutt sjåbart – Sly, Chuck, Arnie, Jason, Dolph og heile gjengen ga en god start på kvelden.

Ulvenatten leste jeg boka av i fjor, og fjensynsfilmen var også meget bra, vi kan vi kan også her i Norge

image

image

Ellers holder jeg også på med Broen, en skandinavisk serie i 10 deler, absolutt brukandes det kan jeg si.  Jeg elsker Netflix, og med både den norske og den amerikanske har jeg nok å velge i.

Me flixast, må lade kamera for den store dagen Smilefjes

Og så er dagen her, vetlo er klar med ny festkjole, skaffa av tante Elisabeth i Haugesund

Me bloggest Smilefjes

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like